Thursday, May 3, 2007

הסוד - פרק 1, 10 משפטי מחץ שכדאי להבין

אני אתחיל בעשרה משפטי מפתח אותם מציגים העוסקים בסוד, כחלק מ 100 משפטים המסכמים אותו. לאחר המשפטים אתם מוזמנים לצפות בסרטון בן 10 דקות שהוא פרק הפתיחה של הסרט 'הסוד' ולהמשיך לקרוא:



1. כולנו עובדים עם כוח אינסופי אחד.
2. הסוד הוא חוק המשיכה.
3. כל מה שמתרחש במוחך, אתה מושך אותו אליך.
4. אנחנו כמו מגנטים - דומה מושך דומה...אתה מושך ונהפך לדברים שעליהם אתה חושב.
5. לכל מחשבה יש תדר. מחשבות שולחות אנרגיה מגנטית ומושכות חזרה אנרגיה תואמת.
6. אנשים חושבים בדרך כלל על מה שהם לא רוצים וכתוצאה הם מושכים את אותם הדברים אל תוך חייהם.
7. מחשבה = יצירה. מחשבות שמלוות ברגשות חזקים (טובים או רעים) מאיצות את תהליך היצירה.
8. אתה מושך אליך את מה שנמצא במחשבות הקבועות והמרכזיות שלך.
9. אלה שמדברים הרבה על מחלות מקבלים אותן, אלא שמדברים הרבה על אושר ושגשוג מקבלים אותו.
10. זאת לא "חשיבה במשאלות" אלא חשיבה מדעית.

הפרק הראשון של הסרט הסוד, למעשה מכניס אותנו לעולם פנטזיה. סיפור עתיק שמתגלגל ליומנו ומסתבר שרבים כבר מודעים לו.
בפרק מדברים המומחים על העובדה כי כולנו - האטומים של האדם, של הים ושל התמונה על הקיר, הם אותם אטומים בשורה התחתונה. למחשבות שונות, תדרים שונים וכמו חומרים אחרים בטבע, הדומה נמשך זה לזה, קרי - תחשבו טוב, יהיה טוב.
רובנו, בלי לשים לב וקצת קשה להבין את זה, חושבים כל הזמן על מה אנחנו 'לא רוצים'. כשאנחנו מתקרבים לרמזור, רובנו רואים אותו מתחילף ברגע האחרון לאדום. כל מחשבה, היא בעלת אנרגיית יצירה, כך שמחשבה שלילית, יוצרת 'בריאה' של כוונה/פעולה/תוצאה שלילית.

אישי: איך הסוד השפיע עלי?

זה לא סוד ולא מנטרות, זה העקרון של להבין את דברים עובדים. איך אנשים חושבים ומה פשר המחשבות/תהיות/טעויות הנפוצות ביותר בעולם. עקרון החשיבה החיובית הוא לא חדש לי כתוצאה מחשיפה לסוד, אך הוא בהחלט עבר הדגשה וחשיבות יתרה. אני לא רק מדמיין שמחשבה רעה גוררת אחת נוספת, עכשיו זה כבר מדעי.

מאז חשיפתי לסוד, אני עושה מאמצים ללכת בשביל שלו, תוך שמירה על ייחודיות ודרך חיים רגילה. קשה לי להגיד את זה בתור בן אדם סקפטי, אבל ה'סוד' הזה, הסוד פשוט עובד. אחרת לא הייתי פה ואתם לא הייתם קוראים. המשך יבוא...

No comments: