Sunday, May 6, 2007

הסוד - פרק 2, 10 משפטי מחץ ששווה ללמוד

בפרק השני של 'הסוד' (עם תרגום לעברית), תראו דוגמאות יומיומיות שבטוח כבר נתקלתם בהן בעצמכם. מתוך הערפל שהותיר הפרק הראשון (ואני מכיר לא מעט ספקנים שהסתפקו בפרק הראשון של הסוד), צץ העניין, ההבנה של הסוד ומה הוא בעצם מייצג - אתכם, את העובדות.


לצפייה בסרט 'הסוד' פרק 2:



1. אינך יכול לקבל את היקום כפי שאתה רוצה מבלי שהמוח יצור אותו קודם מבפנים.

2. היזהר במה שאתה מבקש...אתה היא היצירה של חייך.

3. יש יתרון שאין התממשות מידיית של מחשבות למציאות.

4. בשביל להשתנות, עליך לקבל את העובדה שמה שיש לך בחייך, אתה משכת אותו אליך.

5. המחשבות שלך יוצרות את הרגשות שלך.

6. הרגשות שלנו באות בשני סוגים בלבד: א.הרגשה טובה ב. הרגשה רעה.

7. מחשבות שמייצרות הרגשה טובה מלמדות על כיוון נכון, שמייצרות הרגשה רעה מסמנות את ההפך.

8. כל מה שאתה מרגיש הוא השתקפות מושלמת למה שנמצא בתהליך היצירה.

9. אתה מקבל בדיוק את מה שאתה מרגיש.

10. רגשות שמחים ימשכו מצבים שמחים.

יש לכם סוד? הצלחה? יש לכם 'אבן משאלות' שאתם משפשפים? בואו לפה, נו תתקרבו רגע למסך....אני מבין אתכם. זה קורה. זה מפתיע. זה מוזר, אבל אני גם שם. רוצים לספר לי/לאחרים על חוויות אישיות מאז שראיתם את 'הסוד'? כל דבר מוזר אחר? אתם מוזמנים לשלוח אליי ואני מבטיח לפרסם.

No comments: