Tuesday, September 29, 2009

סוד כמוס - לוח מטרות, הישגים ושאיפות, כבר לא בסוד

אחת הדרכים הכי מיוחדות שמציג לנו 'הסוד', כאמצעי קסם להשגת מטרות, זה לוח המטרות והשאיפות. אותו לוח יכול להיות עץ/שעם או תמונה במחשב. על התמונה תמקמו את הדברים שאתם רוצים ובתוך זמן קצר, הכל יושג. בדוק.

לוח מטרות נשמע אחד הדברים הכי לא טבעיים והזויים בכל המנטרות שסרט כמו הסוד מנסה להנחיל לנו. אבל מתוך נסיון אישי ושל רבים וטובים ממני או כמוני, למדתי כי את כל מה שרוצים להשיג, אפשר להשיג די בקלות. לפני שלוש שנים הכנתי לעצמי לוח שעם אותו מיקמתי מעל המשרד הקטן שבו ישבתי. 16 דברים הופיעו עלי לוח המטרות שלי, שבהתחלה נשמר בסוד ועם ההצלחה החל להיחשף והיום הוא מקור גאווה:

1. בריאות.2. משרד גדול. 3. מכונית כחולה.4. אישה אליה נמשכתי.5. כלב.6. גן מלא ילדים.7. בגדי מעצבים.8. משקפיי שמש חדשים ויוקרתיים.

ועוד...

הבריאות תודה לאל יציבה. למדרד גדול עברתי שבוע אחרי שתליתי את הלוח. אישה אליה נמשכתי, גרה איתי היום בשותפות ואנחנו נוהגים במכונית כחולה, עם כלב ושני ילדים...(השלישי בדרך?). אישתי היקרה מנהלת רשת של שלושה גני ילדים פרטיים בניו זילנד ויש לה קו עיצוב בגדי ילדים. היום בבוקר קניתי משקפי שמש סוף הדרך....

אז נכון, אפשר להגיד שזה במקרה, אפשר להגיד שזה לא בדיוק זה ואפשר פשוט להכין לוח, להציב בו דברים, מטרות, שאיפות, תהיות שאתם רוצים לפתור ותראו איך בתוך זמן קצר הכל מסתדר. בדוק. זה כל הסוד!

No comments: