Thursday, April 2, 2009

הסוד - שלוש נקודות סודיות שעוזרות להגשים חלומות

זה כבר לא ממש סוד – אפשר ורצוי לשלוט בחיים שלכם. כל אחד יכול וכל אחת יכולה – אם רק ידעו איך – לנהל את חייהם בצורה רגועה ויעילה יותר מכל מה שהכירו לפני. אבל לא על זה נדבר היום. היום נדבר על למה ואיך קורה שיש אנשים שלא מצליחים, אנשים לא מאושרים, אנשים שלא מאמינים ולא מגיעים.

1. להבין – הנעה היא תחילת תנועה. אם אנחנו מדברים על מכוניות, יש תנועה אחורה וקדימה. בנפש האדם יש מגוון כיוונים ובגדול – חיובי או שלילי. יש המון (!) אנשים שרוב מהותם בחיים שלכם היא הנעה שלילית. כשתלכו לקופת חולים הם יספרו לכם איזה תור היה להם שם. כשתחזרו מחו"ל הם יספרו לכם איזה קשה היה להם לחזור לעבודה אחרי נופש ושמצפה לכם תקופה לא קלה. האנשים האלה מניעים אתכם לכיוון השלילי, זהו אותם ויהיה לכם קל יותר לנסוע בכיוון הנכון.

2. להאמין – אמונה היא היכולת להיות עיוור. הדוס בבני ברק או הכומר בותיקן כלל לא חושבים אם מה שהם עושים טוב להם או לא. יש להם אמונה – אמונה עיוורת. אם תאמינו גם אתם כעיוורים שהצלחה, אושר, עושר ובריאות אופפים אתכם, הם אכן יגיעו.

3. להקשיב – נתקלתי בשנתיים האחרונות במרעה צאן ענק, המורכב מאנשים שראו את הסרט 'הסוד' ו/או קראו את הספר 'הסוד'. למה צאן? כי חלקם בכלל לא הבינו את הספר/סרט/מסרים אמיתיים והם הולכים כעיוורים למקום הלא נכון. הם יספרו לכם כל היום כמה שהמחשבות השליליות שלכם פוגעות בכם, אבל לעולם לא ייקחו את המסרים הטובים ויעשו איתם משהו טוב באמת.

לסיכום, נסו לצפות בסרט הסוד באורך מלא (עם תרגום לעברית), רק הפעם, שבו עם נייר ועט ורישמו לעצמכם דברים. דברים שלא חשבתם עליהם, או שכחתם, או פשוט לא תרגלתם מספיק.

 

 
=================================
קרן נאמנות בגידור

 

No comments: