Thursday, December 27, 2007

EFT - Emotional Freedom Techniques, הסוד של כוחות המשיכה של התיפוף/אקופנטורה ומרידיאנים

טרנד, סרט ו'באזז' חדש שוטף כרגע את ארצות הברית והוא בדרכו אלינו. הגל נקרא שיטת ה EFT והיא טומנת בחובה את הסוד של שיחרור רגשי בטכניקה של תיפוף ו/או אקופנטורה (שיטה המבוססת על עקרון לחץ אקוטי). אקופנטורה היא הפעלת לחץ/טפיחות/תיפוף/מחטים על נקודות מרידיאנים עיקריות בגוף.

למי שמכיר את הסרט 'הסוד', חלק גדול כבר מובן – אחת הבעיות הגדולות של בן אדם במהלך הייו הן התחושות הרעות. בסרט המסביר אודות שיטת ה EFT ובאתרים הרשמיים, מתוארת השיטה כתיפופים קלים של שתיים-שלוש אצבעות על האיזור הכואב.

מה זה EFT? Emotional Freedom Techniques – טכניקות לשיחרור רגשי/ אקופנטורה

האזור הכואב הוא סימפטום או החצנה של רגשות בעייתים/תחושות רעות (אלו שבסרט הסוד, לומדים להתגבר עליהן מנטלית בלבד). תיפוף ולחץ קבוע על האיזור, יכול לשחרר את הלחצים, כל עוד הטיפול האקופנטורי, משולב במנטרות מנטליות.

הקשר בין EFT וכוחות המשיכה של 'הסוד'

רבים מ'מומחי' הסוד והאנשים שעומדים בסופו של דבר על צינורות המימון והריווחיות, החליטו להביא לעולם את הצד הפיזי של כוחות המשיכה, כדי להציע דרך פיזית לריפוי עצמי, המבוססת על שיטות רפואה ישנות, מוכחות וותיקות, יחד עם מנטרות מנטליות שכל חסיד 'הסוד', יוכל לאמץ בקלות.

ריפוי ממשי באמצעות EFT/ אקופנטורה/מיפוי מרידיאנים

קחו לדוגמא את הסירטון הזה:


בסירטון מלמדת האישה, כיצד להיפטר ממגרנה בעזרת טכניקות שיחרור רגשי והפעלת לחץ אקוטי – אקופנטורה, על מקומות שונים כואבים. את התיפוף היא מלווה במנטרה. המספר אגב, הוא דרגת עוצמת הכאב הייחודי של המגרנה/כל כאב אחר. כאשר כל כאב אמור להיות ממופה אישית אצל כל מטפל עצמי: "למרות שיש לי מגרנה והיא מדרגה 7, אני מקבלת את עצמי כמו שאני".

נסו ותהנו.

No comments: