Tuesday, June 1, 2010

שיטת סילבה, סילבה אולטראמיינד והקשר ליסודות הסוד

שיטת סילבה, שנוצרה לפני כעשרים שנה על ידי חוזה סילבה, האיש שהמציא שיטה ללמד את המוח במצב האופטימלי, מקבלת לאחרונה תפנית סיינטולוגית. כת/שיטה/אמונה חדשה בשם סילבה אולטראמיינד מקשרת בין בסיס השיטה המעולה של חוזה סילבה, לרעיונות מופרכים ותקשור עם יישויות חוצניות. מה כל זה קשור לסוד? זה כבר לא סוד!

הספר, הסרט והרעיון מאחרוי 'הסוד', הם אוסף משפטי מפתח, ספרי הצלחה וסרטים. בינהם ניתן בבירור לדוג משפטים, מוטיבים ורעיונות מבית סילבה ובראשם, העובדה כי תדרים הם שמרכיבים פה את הדינמאיות הסובבת אותנו. סילבה הבין שכדי לתרגל, ללמד ולהשריש במוח את החומר המתמטי שילדיו התקשו ללמוד בבית הספר, עלינו לתרגלו לכדי רמת פעילות כמעט אפסית. בין חלום למציאות, שם נוכל להכריח אותו לראות, להריח ולזכור דברים.

בסוד כמו גם בשיטת סילבה, המרכז הוא האדם והיכולת הטבעית שלו לרפא, לחשוב, להמציא, לחלום. כל אלה בשילוב כלים נפשיים נכונים ובזתמון נוח לכל האיברים המעורבים בעניין, אמורים להביא לנו שיגשוג נפשי, עסקי וריגשי. על פי יוצאי ערבי שיטת 'סילבה אולטראמיינד', כל הנושא נקשר ליישויות חיצוניות ומסיר מעלינו כל אחריות לפועלנו ובעיקר לאחריות ולתוצאות.

No comments: