Tuesday, September 7, 2010

שיטת סילבה מכה גלים בישראל


שיטת סילבה שנמצאת איתנו כבר שנים, עושה שוב עלייה משמעותית ותופסת מגזרים שלמים שטעמו את הקבלה, ראו את 'הסוד' והבינו שאנחנו מסוגלים ליותר ממה שנדמה. הפוסט הקודם שלי אודות סילבה, אולטראמיינד וכת הסנטולוגיה, עשה רעש עצום שלא ציפיתי לו. מצאתי את עצמי קורא מאות תגובות, ביקורות, חיזוקים ואיומים. החלטתי להבהיר...

שיטת סילבה - שיפור החיים
משתמשים ב'מה שמוכר'.  סילבה, בחורה לעניין - זולה ומחכה לך
שיטת סילבה היא אוסף הבנות, כלים ושיטות להמריץ את עצמנו להישגים ושלווה. סילבה נוגע בעבר ובעתיד, בהווה וברצונות. כמו שיטת סילבה, יש מאות ואולי אלפי מנטרות, תנועות, תורות ואימרות שיכולות לעזור ולשפר את חיינו. כלים פיננסים כמו שיווק רב שיכבתי / פירמידות וכתות כמו הסיינטולוגיה, אימצו בקלות ובטבעיות את כושר השיכנוע של ממצאיו המפורטים של סילבה (כמו גם עקרונות מפתח ממקומות אחרים) והם מוכרים אותם מחדש (באנגלית זה נשמע יותר טוב) עם מעטפת ומסרים משלהם. עד כאן עובדות.

סיפור אישי של ידידה, חולת סרטן שהתנקתה בכוחות מזרחיים עתיקים, תוך כדי טיול לגילוי עצמי רגע לפני הסוף. המחלה פקדה אותה במשך שלוש שנים ובסוף שנות התשעים היא עזבה אותה לנפשה ולעיסוקיה. זו אישה שלא היו לה עיסוקים, לא היה לה עניין ורק כלב, ילד לא שלה ובעל אימתני ומכניס (תרתי משמע), הפרידו בינה לבין שיעמום למוות.
הלימוד במזרח, ההתנסות ב'סוד', בסילבה ובשתיקות ממושכות, הביאו אותה למה שמכונה 'הנס ההודי', שאודותיו אפשר לשמוע בכל העולם, כמו גם בסיפור של כדורסלן העבר דורון שפר.

בשלוש השנים האחרונות ידידתי אינה עימנו עוד. ז"א, טפו טפו טפו, חמסה בן פורת אלוהים אדירים, היא בחיים, אבל יושבת באחוזה סגורה, בערבות טקסס, עם עשרות נשים וכמה גברים בודדים ומכבסת, מבשלת, מכינה אלכוהול זמין ומבצעת מין אוראלי בערך 6 פעמים ביממה. למה? כי 'חברה טובה' (בריאה מסתבר), שממש כמו בסרט 'מועדון קרב' הסתננה לקבוצת תמיכה לנרפאי סרטן, החליטה שהיא מתלבשת עליה, על כספה, ועל המשאב היקר ביותר שיש לאדם בימנו - המוח שלו. מוח נשלט הוא מוח חלש. מוח חושב הוא מוח בריא.

שיטת סילבה - כן, סיינטולוגיה, לא ולא.
 
 
=================================
קרנות נאמנות
הכל על המוצר הפיננסי החדש בישראל - קרן נאמנות בגידור

No comments: