Tuesday, June 1, 2010

הסודות של הסוד

הסוד באמת עובד. הסוד לא ימשוך אליכם שרשראות זהב ויהלומים דרך חלונות ראווה, אבל הוא אכן משיג את כל מבוקשכם. הדבר הבעייתי ביותר שגיליתי אודות הסוד, היא העובדה שהוא פשוט עובד.

בעבר חלמתי לא מעט על ניצול הכישרון ההרצאתי שלי וחשבתי להדריך. עם ההכרות המעמיקה של הסרט ה'סוד', אימצתי מחשבה אודות הרצאות וכנסים שהייתי יכול להארגן ולהרצות בהם אודות מה שגיליתי ואיך לנצל אותו. הרצונות האלו לא היו חלק מלוח הרצונות שלי, לא היו חלק ממנטרות יומיות ולא חשבתי על זה בוקר וערב. אבל....יומיים אחרי הפוסט הקודם קיבלתי פנייה ובקשה להתחיל להרצות אודות הסוד. תכלס - זה הגיע. מבחינת תנאים, כסף וחומריות - אפילו יותר טוב ממה שקיוותי. אז מה הבעיה אתם שואלים?

א. אני לא ממש רוצה.

ב. יש לי רצונות עדכניים יותר.

ג. 'להשיג' זה האויב הגדול של 'לרצות'.

הסיפור הקטן הזה שלי, יכול ללמד אתכם על מגוון הטוב והרע שב'סוד'. אני תמיד מקפיד וחוזר על מנטרה אחת לכל מי ששומע ממני על הסוד - הסוד הוא לדעת לקחת את הדברים הטובים מהסוד, לסמן ולזנוח את השאר.

No comments: