Monday, May 14, 2007

הסוד של מסודרים

הפצת הסוד ברחבי המדינה, מתבססת על כמה קווים: סדנאות אותן מקיימים אנשי 'מקצוע' ה'מתמחים' בסוד, הנחייה אישית - ק'וצ'ינג על פי הסרט 'הסוד' ורשת האינטרנט חובקת העולמות. מה נוחה הייתה הפצת הסרט, על רקע הקרנת סדרת המופת ואם תרשו לי לנצל 3 דקות מהזמן שיש לכם ויש לכם, תבינו את הקשר.


על ארבעה בנים דיברה הסידרה - תומר, איש שיווק ממולח וחותך עניינים. גיא, החלק הטכנולוגי השקול והאלטר-אגו של תומר, ברלד, סטלן ממוצע שנקלע לעושר לצרכי אתנחות קומיות וההוא שאף אחד לא זוכר וכנראה גם לא יזכור את שמו, הבחור הטכני שאפילו את עוזרו דימה, זוכרים יותר ממנו.

החיים הם שילוב של הארבעה. הסדרה התחילה ביום המימוש של הפנזטיה הכי נפוצה אולי בעולם המערבי. הסוד גם הוא מדבר על מימוש הפנטזיות האולטימטיביות ביותר שלכם, בקלות, רק אם תרצו. יש סודות שלא נחשפים בסרטים ויש עצות שמבינים רק לאחר מעשה. הסוד הוא לדעת לקלוט את הסוד ממגוון מקורות רחב ככל שניתן ולא לינוק את הבקבוק היחיד שהושט לכם.

עם הזמן, הבנו שברלד הסטלן, תומר הרגזן, גיא המחוזר והבוס של דימה לא חיים באידיליה. כפי שרמזו הפרומואים שהקדימו את התוכנית - לא קל להיות מסודרים. זה חלק נכבד מהסוד. כדי לממש פנטזיות, אתם צריכים להיות במצב אפשרי לממש אותן. לפעמים אנשים מבקשים עושר רב, אבל נדרסים למחרת בבוקר. הבריאות הייתה הצורך האמיתי שלהם. כסף/עושר הם הכל בחיים, אבל רק אם יודעים לנצל אותם בחוכמה ועיניים סגורות. כן, סגורות, כי כשהן פקוחות, הן לא יעמדו ביופי הכסף.

הכסף והעושר משחיתים וגורמים לבעיות אינספור. זה לא אומר שעליכם להפסיק לשאוף לעושר, אל תפסיקו. גם אני לא פוסק. אף לא לרגע וחזוני, חלומי, הרגשותיי מתממשות מיום ליום, משעה לשעה. מסודרים הוכיחה שצריך הרבה דברים בחיים, שיעבדו בסימביוזה, בהרמוניה וברוגע. כך גם הסוד - אל תחפשו את מה שאתם לא צריכים. יש בידכם להשיג הכל - קחו מה שדרוש לכם, זה הסופר מארקט של חייכם.

No comments: